Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

kolmapäev, 24. juuni 2009

"Taandareng" 21.06.09

Surfijumal Surfijumal, palun abi!!! Ala sellised palved lähetasin pühapäeval taeva poole, sest see, mis viimasel ajal toimub on täiega väljaspool minu arusaamist asjadest. Ma lõpetasin oma kilode kirumise ja otsustasin jube tublilt hakata surfama. No keegi kuskil arvab, et see ei pea üldse mitte selliselt minema nagu mina soovin.
Kuna ma ikka puhkan, siis võiks ju minna vee äärde täpselt siis, kui on soovi ja puhub. Sellegi poolest pidasin mõnusamaks kutsuda Stina kaasa ja nii me peale tema tööpäeva lõppu Püünsisse läksime. Tema pani oma viiese kokku ja mina oma neljase. Oleks ju ka võinud viiese kasuks otsustada, aga tunne oli, et vot ei pane ja jonnin. See jonn muidugi maksis mulle kätte. Kuigi, kui mõtlema hakata, et ma hakkasin ennast koledal kombel vihkama, sest ei saanud ei paute tehtud ja tasakaalu probleemid olid ka ja lisaks järjekordne purje kangutamine, siis ilmselt oli seda neljasega kergem teha, kui viiesega. Ma nimetan seda absoluutseks taandarenguks ja ei taipa, kuidas on võimalik, et nii mitu surfipäeva on läinud selle nahka, et ma ei suuda ennast kokku võtta. Kuna ma ennast olen nüüd sügavale maapõhja kirunud ja võimalik on ainult üles poole tagasi tulla, siis pean mainima, et tegin iseenda jaoks ajaloolise sammu vees. Nimelt siis hakkasin veestarti harjutama. See iseenesest pole ju midagi ajaloolist, aga oluline selle juures on see, et ma läksin vabatahtlikult kaelast saadik vette ja püüdsin sellest sügavusest lauale saada. Ma kiidan ennast, sest enamus katsed õnnestusid teisel korral ja ma suutsin oma sügava vee kartusest ja hirmust veidi üle olla. No tubli mina! Igal juhul lohutas see minu kurbust teiste ebaõnnestumiste pärast ja kokkuvõttes tulin siiski rõõmsana veest välja. Mingid õrnad glissid sain ka tehtud ja kuskil keset seda seilamist tulin mõttele, et kas mitte pole kogu selle uut mõõtu trapetsiotste ja juhtimise raskustes süüdi see, et jalaaasad on liiga ees ja vajavad taha poole kruvimist? Ahaaa, sellega seoses meenutan, et proovisin ka jalga tagumisse aasa saada, aga kuidagi suur vahe on esimese ja tagumise aasa vahel ja see ei olnud üldse mugav. Igal juhul kavatsen selle ka ära proovida ja eks siis näis, kas mu sisetunne osutub õigeks.
Pean veel mainima, et mind häiris sõites päris kõvasti nägemus sellest, kuidas kaks surfarit Topus kokku panid ja ütlen ausalt, et selline loll närveldamine oli, kui keegi vastu sõitis, et kas saab mööda või paneme kokku. Seda korda siis selliselt!
Info:
Koht: Püünsi
Tuul: ca 7m/sek
Puri/ laud: GM 4,0m2, SBKT 122l
Aeg:2 h

Kommentaare ei ole: