Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

laupäev, 6. detsember 2008

"Kõva surfar olen..." 12.09.08

Temperatuur on alla 10 kraadi. Õues on külmaks läinud. Aga väljas puhub tuul....Sain paar päeva tagasi oma surfivennalt Intsult oma unistuste pildi - mina glissamas. Vaatan seda ja tean, et tahan veel sellel hooajal vette minna. Sõidan peale tööd koju ja otsustan minna surfama. Sõidan oma meelispaika-Püünsisse. Seal ei ole tänase tuulesuunaga kedagi, aga Rohuneemes? Sinna ma suundungi, ise teadmata, kus see täpselt asub...leian selle üles, sest keegi surfar sõidab minu sabas, seega olen õigel teel... Kohale jõudes näen Kristit asju kokku panemas, et vette minna...Lähen tutvun olukorraga ja kõnnin mere äärde. Avanev pilt on väga hirmutav, merel on väga suur laine, mis tuleb rullides kaldale. Täna ei ole minu päev! Saan anda oma panuse oma kinnaste ja kapuutsiga vesti laenutamise näol. Vaatan, kuidas kõvad tegijad vees võitlust peavad ja mõtlen, et oli õige otsus vette mitte minna. Vajalik on veestardi oskus, mida minul veel pole. Selline päev oli ja natuke kurb olen, et ei leidnud endas julgust minna...

Kommentaare ei ole: