Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

laupäev, 6. detsember 2008

"Lugusid loomadest" ehk kuidas ma sain naerukrambid ja otsustasin pool tõde kirja panna...

Üks päev sain jutuotsale ühe surfisõbraga, no ma teda Punamütsikeseks kutsun. Selline ääretult sõbralik ja lahe kuju ja huumorit jätkub ka igaks hetkeks. Andis teine mulle jälitamiseks oma surfiblogi. Keelas teha talle seda, mida Hardcore mulle tegi :). No ega ma siis selline julmur ka pole, ikka tagasihoidlik õrn naisterahvas...aga, et siis täna õhtul näe istusin ja panin selle jälitusseadme tööle ja otsustasin oma silmaga tema blogi üle vaadata...Anna andeks sõber, aga pidin siia omale panema ühe lõigu su tekstist, sest pidin naeru pärast toolilt maha kukkuma....Las teised saavad samuti aimu, millest ma räägin :).......ja siit ta tuleb, ühe surfiblogi omaniku absoluutselt tõsine , nalja mittemõistev lugu...

Päev jätkus tiksumismeeleoludes. millegipärast oli täna ka tiksumine väga meeliülendav ja rahuldustpakkuv aktiviteet. mingist hetkest hakkasime vabametsa ja siimuga kõikvõimalikke kõrgelennulisi freestyle'i trikke tegema. peaesinejaks oli küll heli-tack, aga vabamets proovis ka näiteks no-handed flakat. teadmata ise, mis flaka üldse on. põhimõtteliselt karjus ta, et vaadake ma teen no-handed flaka ja siis lasi lihtsalt poomist lahti ja kukkus küünarnukkipidi vette. samal ajal mõned meetrid eemal tegi siim asju, millele keegi nime anda ei osanud. üks hetk sõitsin teistest eemale ja kui otsa ringi keerasin, sõitsid mõlemad laual põlvili. see oli kuidagi nii ootamatult naljakas, et pidin peaaegu mere põhja kukkuma. vastu päikest vaadates nigu ahvid poomi küljes ripakil. monkey-business! kokku sai tiksutud poolteist tundi, mis näitab ilmekalt, et poistel tahtmisest puudu ei tulnud.

No nalja ei old siin küll grammi eest ka mitte! :)

Kommentaare ei ole: