Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

laupäev, 6. detsember 2008

"Absoluutne rahuldus" 06.10.08

Esmaspäeviti on mul tantsutrenn. Võite pakkuda, kas ma käisin seal või mitte? Lihtsutamaks pakkumiste tegemisi, ütlen, et väljas oli päike ja meeli erutav tuul. Terve päeva! Võtan päeva kokku järgmiste sõnadega - 40 minutit Püünsisse, 25 minutit kama kokku panemisele ja siis 25 minutit glissamist täiel kiirusel. Väike tagasihoidlik katapult käis samuti asja juurde :). Need 25 minutit tähendavad absoluutset rahuldust ja on väärt igat sekundit, mis kulusid vette jõudmiseks. Küsite, miks nii vähe aega, no kuu ja kaldal olevad põlevad tänavalaternad kuulutasid öö saabumist. On 6-s oktoober ja mina käin vees! Edu mulle! Kalipsol on väike auk ja eile sain tunda, kui külm tegelikult vesi on, aga see ei heiduta...Seega kavatsen ma sellel hooajal veel vette minna, aga ennem pean oma kalipso ära remontima. Muuseas, koju sõites tulid mul pisarad silma ja hing läks haledaks, sest mõtlesin sellest, kui palju mu surfiasjad mulle tähendavad. Noh naerge aga, aga nii see on...
Info: Koht: Püünsi
Tuul: ca 8-10m/sek
Puri: Gaastra Manic 4,0
Laud: minu enda Philomena
Aeg: 25 minutit

Kommentaare ei ole: