Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

teisipäev, 19. august 2008

"Veejumal Neptuni karistused" 13.08.08

Oavarrest just ei kalla, aga mingit jama sajab juba terve päev. No märjaks saab nagunii, aga ehk on väike võimalus vette sisse mitte käia ja oma ülemine ots kuivana hoida. Unistada ju võib!
Kulgen siiski Püünsisse, sest mingi õhu liikumine on olemas. Panen oma viiese kokku, viimasel ajal ongi ainult viiese ilm olnud, mis viitab sellele, et tuulejumal ei ole väga helde olnud...Aga see selleks, no sõitsin seal, esimesed 2 tundi suht vaikival moel, viimane tund möödus kiiruskatseid tehes...Olen siin mõelnud, et paneks omale kiirusemõõtja külge, täitsa huvitav on teada, et mis see kiirus siis on, mis jalad nõrgaks võtab ja hirmu nahka ajab :)...
Igal juhul saab tänast päeva nimetada jälle arenguks, sest peale teist triipu tundsin, et mu jalg on laual vales kohas ja, et taga pool olles on parem, seega siis veest välja, kruvikas kätte ja esimesed jalaaasad taha poole...Juhuuu...lahe...No lisaks sellele, et katsetasin uues asendis jalaaasasid, siis proovisin teist jalga ka tagumisse aasa saada...Ütleme nii, et see lõppes totaalse katapuldiga, mille lõpus kogesin esmakordselt, mis tunne on, kui mast lagipähe lajatab...silme eest võttis mustaks ja Neptuni neste maitses hästi, sest jäin lisaks ka purje alla...oi kurjam, uppumissurm oli silme ees...Õnneks Neptun halastas mulle, või ei olnud siis see kord minu kord...
Igal juhul mõtlesin, et lähen välja, aga no kus sa sellega, valu kipub kiiresti ununema ja juba ma leidsin ennast jälle laua pealt manööverdamas, tagumine jalaas jäi tühjaks, sest ütleme nii, et ühte ämbrisse ei taha kohe 2 korda järjest astuda :)...
Kokkuvõttes võib öelda, et päris hea päev oli ja kui ma eelmisel aastal jaksasin vees järjest sõita 1,5 tundi, siis nüüd jõuan ma 3. Oujeah, ma olen uhke... :)
Info:
Koht:Püünsi
Tuul: 5-7m/sek
Aeg: 3 h
Puri: GP 5,0
Oma 122 l-ne

Kommentaare ei ole: