Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

neljapäev, 24. juuli 2008

"2008 hooaja esimene proov" 24.-25.05.08

Ja ongi tehtud! Ettevalmistused käisid mitu päeva ja ikka oli minnes tahtmine mitte minna. Külmavares olen ja ilm ei ole ju ikka veel nii soe, rääkimata siis veest. Igal juhul ajasin ma omale Harku järve ääres kalipso selga, laenutasin kama ja läksin vette. Ärevustunnet teate enne eksamile minekut, südame kloppimine, jalgade värin, üleüldine nõrkus? - ei ei ma ei olnud haige, lihtsalt teadmine, et kohe olen laual ja sõidan ja...kirjeldamatu tunne on..
Tuul oli suhteliselt tugev ja, et neil ei olnud mulle anda mulle parajat purje, siis olin sunnitud proovima suuremaga, minu jaoks on suur 4m2. Sellega andis alles mässata ja enamus mu jõuvarudest läkski sellele, et keset järve olles suuta purje hoida, sõidust ei saa siin eriti rääkida. Et see rahmeldamine väsitas, siis lõpuks loobusin, sest pole mingit mõnu, kui sõita ei õnnestu. Seega siis tuli mulle päästenaiskond aerupaadiga järele. See oli omamoodi ettevõtmine, sest nad ei osanud arutada ja lisaks minu vedamisele õpetasin, kuidas aerutada..lahe oli...
Selle päeva kokkuvõtteks võib öelda, et kahetsen, et ma juba varem vette ei läinud, sest vesi oli soe ja et ma vette ei kukkunud, siis ei hakanud ka külm. Igal juhul innustas see mind proovima järgmisel päeval. Samuti sai kokkulepitud, et minu jaoks pannakse kokku väiksem puri. Kokku sõitu 0,5 h, maksumusega 200.-
Järgmine päev oli päikeseline ja mõnus ja oi, kuidas ma ootasin vette minekut. Ma ei mõtelnud enam, et äkki on külm. Tuul oli mõnusalt paras. Nii sai kogunetud jälle Harku äärde. Seekord võtsin väikese purje 3m2 ja 155l laua ja nautisin kohe mõnuga sõitu. Sõitsin kokku 1h. Algaja asi, ei jaksa korraga rohkem. Maksumus 300.-. Peale seda sõitu sain aru, kui valesti olin arvanud, et sõidan selle hooaja veel laenutatud asjadega. Väike arvestus näitas, et kui sõidaksin iga päev al.01 juuni kuni 31.okt. 3 h, siis läheb see maksma mulle 135 000.-. Isiklikud asjad maksavad ca 25 000.-. Langetasin otsuse hankida endale enda asjad.
Hooaeg on alanud ja mul on ääretult suured eesmärgid...Loodan need kõik täita...

Kommentaare ei ole: