Õpi surfama! Windsurfi algkoolitused! +3725228018

neljapäev, 24. juuli 2008

"Kui saad tundma Virgot"13.06.08

Kes on Virgo?
Ilmselt oskaks ta sellele küsimusele ise kõikse paremini vastata, kuid kui Te näete neoonkollastes surfipükstes kedagi mööda vett kihutamas, siis võite peaaegu kindel olla, et tegu on just temaga! :)
Aga mitte sellest ei pidanud ma kirjutama, vaid sellest, kuidas mina teda tundma sain?
Siin kohal võin öelda, et surfichatist on teinekord päris palju abi!
Kes teab, see teab! :)
Igal juhul võtsin ma temaga telefoni teel ühendust ja ütlesin, et Surfipiiga soovib õpetust! Muideks, Virgot iseloomustab lisaks kollastele pükstele ka ääretu lahkus ja abivalmidus, mis minu puhul tähendas täiesti tasuta nõuandeid :). Ja nii me siis Püünsis kohtusime!
Ta õpetas rigamist, sest see oli minu jaoks tuumafüüsika ja leppisime kokku, et ta vaatab kaldalt, mida juba oskan ja vajadusel tuleb vette, kui näeb, et hädas olen.
Nii ma siis oma esimesi Püünsi triibukesi tegin. Harjutasin, mis ma harjutasin, lõpuks läksin kaldale, et kuulda, mida Virgol mulle öelda on. Virgo ei olnud kiitusega kitsi ja avaldas arvamust, et peaksin minema kohe poodi trapetsit ja trapetsiotsi ostma.
Meeldiv oli tõdeda, et keegi proff arvas, et saan piisavalt hakkama :)!
Lisaks oli kaldal samal ajal ka pealtvaatajaid ja huvilisi käinud, kes soovisid oma silmaga näha, kes on surfichati Surfipiiga...
Tänud tekkinud fännklaaabile! :)
Info:
Koht: Püünsi
Aeg: ca 1,5 tundi
Oma varustusega

Kommentaare ei ole: